דף הבית >> טיפים ועיצות לנסיעה >> חופשה, טיסה, נופש, מלון- תלונות
|
|
|
תלונה חופש מלון נופש טיסות | איך להגיש תלונה
חופשה, טיסה, נופש, מלון- תלונות
-
כשהטיסה שלך מתבטלת או מאחרת אתה מרגיש חסר אונים. אתה מקבל חדר בינוני ומטה במלון אפור, או שחברת השכרת רכב שוכרת לך רכב מיושן. אל חשש! הגשת תלונה המוגשת בצורה טובה יכולה להיות מאד אפקטיבית בהשגת פיצוי תואם על עוגמת הנפש שנגרמה לך.
הקפד על מספר כללים פשוטים בעת הגשת תלונה על איחור בטיסה או כל תקלה אחרת במהלך חופשתך:
תקלות בחופשה? איך להגיש תלונה
|
|
|
|
מאמרים נוספים:
|
מנוע מצויין להשוואת מחירי טיסות:
מצא טיסה זולה
|
|
-
הייה ספציפי. כתוב בצורה מסודרת בדיוק מה קרה, כולל זמנים, תאריכים וההפסד הממשי שנגרם בפרטים. זהה מיהו ספק השירות ממנו אתה דורש את הפיצויים, אם יש בלבול בין משווק הדיל לבין המבצע שלו. לדוגמא הזמנת חבילת נופש דרך סוכן נסיעות אך הוא טוען שעליך לבוא בתלונות אל המלון. לאחר שפנית אל הגורם המתאים בקש פיצויים בסכום נקוב אותו אתה מעוניין לקבל כהחזר או כזיכוי בכרטיס האשראי. אם אתה מוכן לקבל בתמורה שוברים ציין זאת בפנייתך. היה מנומס אך תקיף, השתמש בשפה רשמית אך אל תנקוט באיומים.
-
אל תוותר. הרבה פעמים המכתב הראשון שתשלח לא ייענה. שלח עוד מכתב אם לא קבלת תגובה. המתנה של חודש היא המתנה סבירה לתגובה.
-
אם עדיין לא קבלת תגובה ומדובר בסכום כסף נכבד, קח עורך דין. לחילופין, אם ההצעה הכרוכה בעורך דין לא תשאיר לך פיצוי, חפש נציג תלונות ציבור במגזין המתמחה בענייני נופש או פנה למועצה לצרכנות. האיום בפרסום שלילי בתקשורת יגרום לחברה לרצות לשלם לך פיצויים.
|
|

|

|
   |
תלונה חופש מלון נופש טיסות | איך להגיש תלונה |
|
|
|
|
|
|
|